Våren är på gång!

Jag har till att börja med haft ett riktigt toppensportlov med massor utav underbar spontanitet, ”JA!-sägande” och göra saker som har en tendens att inte bli av annars...
     Jag har bl.a. klättrat, kickboxats, lunchat med en barndomsvän jag inte sett på år och dar, dansat zumbadans, hängt på sjukhus en hel dag (och haft riktigt kul!) , skejtat en utav mina favorithallar, hälsat på brorsan som nyligen flyttat hemifrån, cyklat enhjuling, skejtat utomhus och njutit av den underbara solen!


När skolan sedan började igen var det bara en dags arbete innan vi for iväg allihopa på Kick-off till Hovfjället, åkte snowboard och hade skoj!

Hovfjället första dagen; solsken


Hovfjället andra dagen: typ snöstorm, men med massa underbar nysnö!


Nu är våren på gång, första lunchen utomhus i solen utan att behöva jacka har avnjutits, jag har ett ordentligt, kul och givande projekt i skolan (källsortering till nya köket), har kommit igång med snickrandet av klädhyllor till husbilen och jag har dessutom hittat världens finaste träd bara en liten promenad härifrån, ett träd man kan sitta och njuta av vårsolen i!

Vinterdeppen är över, livet leker, solen torkar asfalten och Peggy och jag ser fram emot att kunna ut och åka lite igen snart!

 
Så här såg det ut för några dagar sedan, nu är asfalten nästan torr och den stora snöhögen som blockerar Peggys väg ut smälter sakta men säkert undan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0