Skolans (mitt) nya kök står klart!

Sedan i torsdags kväll står nu skolans (eller mitt som man också kan se det...) kök färdigt efter några veckors primitivt leverne.

gamla köket innan det revs ut


provisoriskt kök i teorisalen, här har jag lagat min mat i ca tre veckors tid. Vatten fick man springa ner till toalett eller omklädningsrum för.


ny vägg upp och ett hål sågat genom väggen


nytt golv på och ett fönster smackades in. Skönt med lite dagsljus, det har saknats oss!


"tag" ála Anneli, kommer åter synas när köket rivs i framtiden


det nya köket står klart!

overkligt lyxigt, knappt man vågar inviga det...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oj vilken röra! Men så fint det blev. Jag är riktigt avundsjuk, älskar verkligen schackrutigt.

2011-04-19 @ 11:38:50
URL: http://koksrenovering-vasteras.se
Postat av: Magnus

Grymt kul att följa din tråd på HB klubben gällande ditt köp/upprustning av ditt "hem"! :)



Står själv inför liknande på "gamle" dar, men då att sälja huset & investera å bosätta mig i en Amerikansk 12m buss med slide outs.



Way not be mobil full time?

Hoppas "trädbeklippningskursen" blev/blir ok!



Du lär komma lååångt med din härliga attityd, den avgör det mesta här i livet!



Mvh. Magnus

2011-08-14 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0