1°C

I morse när jag vaknade och tittade på termometern stod den på 1°C, det är ju faktiskt ganska så kallt... ;) frös lite om fötterna, men annars klarade jag mig ganska bra i min sovmundering: underställ, T-shirt, fleeceställ, tåstrumpor, raggsockar, fingervantar, sovsäck, täcke och filt...

Nu sitter jag inne i husbilen (som fortfarande står utanför verkstan, men har känts bra hittills denna veckan eftersom jag cyklat iväg och gjort saker varenda dag +att jag stressat ner rejält efter helgen...). 
     Har för första gången kopplat in el och satt igång värmen. Blir spännande att se hur mycket varmare jag får det inatt... I instruktionsboken står att man ska byta glykolvatten i kylsystemet varannat år... vet inte hur viktigt det är...? jag antar att ingen gjort det i min kära Peggy Peugeot på ett bra tag, om ens alls...


I skolan håller jag på med ett badrumsskåp i teak, riktigt kul! tänkte jag skulle ta lite bilder och lägga upp så småningom +kanske lite mer info om min utbildning...

Förövrigt poppade plötsligt världens bästa brädnamn upp i huvudet idag... håller det lite hemligt så länge... men det kommer fram inom den närmaste framtiden!
     För er som inte redan vet köpte jag med mig lite kanadensiskt lönnfanér av "Homegrown skateboards" när jag var i Kanada i somras och har tänkt försöka ge mig på att pressa egna brädor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0