Fast i ett litet samhälle långt bort från allt...

Har blivit lite för många misslyckade försök till att komma bort från Långed de senaste helgerna, men det har gått ganska bra ändå.

Förrförra helgen ville jag hänga på en klasskompis ner till Malmö och hälsa på brorsan och hans tjej där nere, men det försöket misslyckades eftersom de inte var i Malmö då.
     Helgen fylldes istället med svampplockning (och därtill rensning.......), filmkväll och middag med ett par klasskompisar (vi kollade på "Fucking Åmål" som jag velat göra länge nu eftersom vi inte bor så långt därifrån), och dessutom sjukt bra skejtsessions i Bengtsfors! Äntligen! Länge sedan sist jag hade så kul på brädan känns det som!

en påse svamp...
Jag hittade massor med svamp; fyllde två påsar och kunde sedan inte ta mer... Här syns innehållet i ena påsen, andra påsen var fylld med bara trattisar. Gott som tjyyven att torka! :)


Förra helgen var det invigning av den nya betongparken i Jönköping och jag var riktigt sugen på att dra dit, men inte själv... allt gick verkligen emot möjligheterna för en grym Jönköpingstripp den helgen och jag deppade ner mig litegrann... men det är bara att rycka upp sig och göra det bästa utav situationen! Istället blev det skejt i Bengtsfors ena dagen och lagande av skateskor, träning och oljning av torra lister inne i husbilen andra dagen.

lite trasiga
Skateskorna har spruckit upp i sulan... tacka vet jag shoe goo! :) Efter lite lagning ska de nog hålla ett tag till!

Lister före oljning
listerna i husbilen innan de oljats....

Efter en omgång linolja
...och samma lister, fast efter en omgång linolja... glänser rätt bra! :)

Kommentarer
Postat av: smutsigastrumpor

tjena

har du kvar skorna?

hur ser de ut nu då? är du noga med att byta strumpor? hehe jag har en fetisch för skor och strumpor

hoppas inte du tar illa upp

2011-09-07 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0