Roadtrip!

Förlåt för otroligt dålig uppdatering senaste tiden, men nu när jag har jullov har jag tid att uppdatera lite!

Jag börjar med roadtrippen i höstas som verkligen var alla tiders! Det finns mycket att berätta och mycket filmer och bilder att visa egentligen, men jag fattar mig kort; laddar upp en bild från varje stopp och säger kort och gott att det hela var helt underbart! 
     Det blev mycket skejt både inne och ute (förmodligen sista chanserna till uteskejt), bra egenlagad mat (det märks att det var tjejroadtrip...), lite slak-line, nåt besök på badhus, nån biofilm, nåt parti memory med tanter m.m... Peggy tog oss fram säkert på vägarna och vi hade ganska tur med vädret, men framförallt med temperaturen som under veckan höll sig på en bra nivå för att sova utan el och värme.
     Vill passa på att tacka alla som var med och bidrog till denna underbara vecka!

Vi drog igenom Trollhättan...
Trollhättan

... Skövde...
Skövde

... Tibro...
Tibro

... Jönköping...


... och Linköping 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0